Älska Ryd eller dö!

What to do, snart bär flytten av mot Norrtälje. Ja jag erkänner jag gillar Ryd annars skulle jag väl inte bo här. Men snart bor jag ju inte här.

Idag har jag haft en toppendag tillsammans med tjejerna, Julia fyller 25 år och vi har varit på en mongolisk restuarang, fikat, druckit rosévin, ätit pizza, packat och hyllat att jag är singel.
Det finns väl ingen skönare känsla än att vara fri, do what ever and whom ever, I want to!
Men när man känner sig stor som en ballong och äter för tre så är det inte så jälva lätt att vara singel. SÅ från och med imorgon ska jag sluta äta allt, te ska vara min nya diet, sen ska jag springa för livet.

Jag tror att mitt liv kommer bli underbart när jag flyttar här ifrån, slippa bo i samma hus som Richard, och så får jag tid till mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0