Är med lägenhet och internet!

Så nu går det äntligen att bo i min lägenhet, det tog mig och mamma två dagar för att få till ett drägligt boende. Soffan, sängen, Tv:n och köket är absolut viktigast. Dock var det även viktigt att rycka ut golvet i badrummet då trägolvet som min hyresgäst lagt in slagit sig och ruttnat/möglat. SÅ mamma rykte golv och jag plocka som en galning i alla kartonger så att det blev golvyta.

Här kommer det bilder från vardagsrummet som ish är klart:



Min fina nya soffa =)



Min fina, underbara, stora, platta TV.



Åh här sover jag, min sköna säng säng!

Igår kom fina Linnea över till mig, med sig hade hon min favoritmorotskaka och en jättefin blomma med en, hör och häpnad, lila kruka.



Idag har jag varit in till min förskola och hälsat på, vilka underbart gulliga barn vi har på min avdelning. Mys, detta kommer bli toppen!
När jag kom hem till Norrtälje tog jag en snabb vända nere på staden och inhandlade mig ett mobilt bredband till en kostnad av 1kr. Det var nästan så att jag var tvungen att dra fram kortet, haha, men efter lite letande hitta jag en femma.

Imorgon är jag ledig, så har du tråkigt och är ledig hör av dig!

Puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad fint du har det!

Jag kommer gärna och hälsar på en annan ledig dag sen =)

2010-06-14 @ 17:02:13
URL: http://finnsinganamnkvar.wordpress.com/
Postat av: Therese

Sjuuukt fint! Måste nog komma och hälsa på :)

2010-06-14 @ 17:37:15
URL: http://petitechat.bloggie.se
Postat av: Jenny

Ja,vilken härlig lägenhet! :) I höst kommer jag och hälsar på det lovar jag! :)

2010-06-14 @ 17:39:45
Postat av: Ida

Jättefint! Jag har semester v.29-31 så kommer gärna då om du inte jobbar varje dag då =) Kram!

2010-06-14 @ 19:41:15
URL: http://miraku.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad fint du har fått, älskar verkligen färgen! Får se om vi kan dra ihop att vi kommer o hälsar på allihop, vi kan ju hoppas på det, jag har ganska mycket ledigt iaf. Kram

2010-06-15 @ 18:03:54
URL: http://lindafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0