Äru tonåring eller?!

Idag bar flytten upp från Linköping till Norrtälje, innan mamma kom och hämta mig så gick allt som smort. Mitt humör var hyfsat okej för att ha varit uppe tidigt och städat ur och burit ner kartonger.
Men när mamma råka köra fel med bilen kokade det över i mitt huvud, jag blev som en tonåring.
- Men gör inte såååå!
- Åh nu kör du fel!!!
- Men du lyssnar ju inte....

Nej, nej, min väg är den enda vägen!

Haha, jag känner mig så larvig nu efteråt. Och så här har jag varit hela vägen upp, det är en ganska lång väg att åka med en sur Maria.
Dock släppte mitt dålig humör när min kusin kom och hjälpte oss att lassa in mina lådor och möbler. Tur det, tack kusin!

Köket är upplockat, soffan samt sängen är klar. SÅ nu är det TV:n och alla småkartonger som ska lassas ur och sorteras in någonstans.
Och Ja, Ida jag handlar saker som om jag vore miljonär, haha!

Puss och kram till alla som gillar och älskar mig, nu ska här sovas!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha! det är bra det!



PUSS! saknar dig..

2010-06-14 @ 07:28:00
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0