Dagar som denna...



Längtar jag tillbaka till stranden och den fina solnedgången i Thailand.

Min dag har varit förvirrande, kund på kund på kund har avlöpt varandra, totalt fick jag sitta ner och äta i 15minuter. Jag har en halvtimmes obetald lunch, det kändes liksom inte heller som att det var sommargäster som kom utan vanliga stammisar som hängde. Jag fick ett erbjudande att jobba dag imorgon istället för stängning, Åh toppen, då slipper jag massruset.

Det absolut sista som jag hade kunna tänkt mig skulle hända precis vid stängning hände idag, dörren gick sönder! Gah, hur lagar man en sådan klocka 22.00, det gör man helt enkelt inte, utan det blir ett jäkla böck för att få allt låst och larmat. Jag slutar egentligen klockan 22.20 men idag kom jag inte ifrån jobbet förens klockan 23.00.
Jag har inte nerver till att jobba kväll när jag inte har hundra procent koll på allt omkring mig.

Imorgon kommer äntligen rörmokaren, *hoppar av glädje*, nu blir det fin fint i badrummet!

Nu ropar sängen som sig bör vid denna tid!

Puss å natti natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0