Det är han som är den...

Berger, det är han som är boven bakom boken, Dumpa honom - han vill ändå inte ha dig!
Jag har snart kollat igenom hela SATC-serien och är inne på sista säsongen när Carrie har träffat Berger. Avsnittet heter Pick-a-little, Talk-a-little.
I detta avsnitt säger Berger precis det som författaren skriver om i boken, en kille skulle göra allt för att få vara med dig om han var intresserad av dig. Morr! Jag vet inte om jag tror på det fullt ut, det finns omständigheter som talar för att det kan finnas andra anledningar, eller?!

Jag tycker att det var så roligt att upptäcka att det är Berger som är han som är den, men uppenbarligen har han fel, Carrie blir ju tillsammans med Mr Big efter 10 års velande. När det finns något mellan två människor så kanske det där velandet inte gör något?

Ps. Jag tycker fortfarande att Julia och Julia är dem bästa!


Kommentarer
Postat av: Ida

Man kan alltid hitta undanflykter för att han vill ha dig ändå.. Men när undanflykterna blir fler än tecknen på att han faktiskt vill ha dig.. Då bör du nog överväga om det hela är rätt..

2010-06-08 @ 11:07:37
URL: http://miraku.blogg.se/
Postat av: Julia

Du kan vara bäst! Roligt att kunna hjälpa dig =)

2010-06-08 @ 18:49:37
URL: http://finnsinganamnkvar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0