Examensmiddag!

Vilken härlig kväll! Den börja med att Julia kom hem till mig och hjälpte till att rätta det språkliga i artikeln. Sedan fortsatte vi till HG där vi intog en middag som kom lite hej vilt. Anna och Clara hade ätit klart när de flesta andra fick sin huvudrätt och min förrätt kom ungefär samtidigt som några huvudrätter. Klockan åtta stängde köket ner, vanligtvis stänger dem köket klockan nio, så då var det bara två av oss som hunnit beställa efterrätt. Istället för att vänta ut de efterrätterna avbeställde jag dem. Så gick vi iväg till Hemköp istället och inhandla glass i stora lass.
Till glassen fick jag en present av mina kära kompisar, den absolut bästa presenten!



SPA, åh du sköna SPA! Det finns inget på denna jord som jag gillar såååå mycket som SPAbehandlingar. Mmm, jag ska verkligen njuta, dock är det svårt att välja vilket ställe man ska gå på eftersom det fanns så många olika sorters behandlingar.
Jag ska verkligen läsa på så att jag hittar det absolut bästa.

Det var så roligt att träffa alla ikväll eftersom nästan alla som kom ikväll ska träffas på Åland i sommar, yay!
På åland ska vi bada, festa och gå på skärgårdsdans.
Längtar så mycket!

Det känns så ledsamt nu när man är klar här nere, det är inte ett hejdå-bara-för-sommaren utan ett hejdå-Linköping-nu-bor- jag-inte-här mer-detta-blir-inte-min-vardag-mer!
Hmm, men jag får väl vara här på helgerna ändå om jag orkar.

Jag längtar till sommaren!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0