Glad midsommar och glad dag!



Mmm, goda gubbar!

Imorgon är det midsommar, det ska bli en härlig dag med mysiga timmar tillsammans med fina Linneablomman och Sofia plus deras respektive.
Som uppladdning har jag jobbat 4,5h timme idag, det var packat med folk och jag kände mig helt otroligt trött efter gårdagen.
Direkt efter jobbet slängde jag mig på hojen ner till Flygis, där inhandla jag förrätten till imorgon och jordgubbar samt mörk blockchoklad.
När jag kom hem var mamma redan där, hon var igång med att hänga upp mitt badrumsskåp. För idag kära vänner, idag har röris varit här och kopplat in diskmaskin och mitt handfat, wohoooo! Från och med imorgon kan jag borsta tänderna i badrummet istället för i köket.
Åh jag älskar det!

Det blev sååå himla fint också! Tack mamma som gjort detta möjligt för mig.

Så här set det ut nu i mitt badrum och kök:



Så nu har jag gått från att ha 50cm stor duschyta till att ha 80cm, toppen! Alla kranar och duschahndtag etc. är nytt.



Diskmaskinen stod precis ovanför förut. Mer bänkyta till mig.



Åh här har jag mer bänkyta, åh, jag gillar mitt kök!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0