Jaha, åh nu då?

Dagen börja med en rask promenad med Linnea, det var groteskt att vakna till liv klockan kvart i sex för att vara hemma hos Linnea kvart över. Det var nästan så att jag ställde in. Dock behöver jag mänsklig kontakt och Linnea är som sagt den enda som jag har träffat idag. Att bo hemma är att börja gilla att umgås med sig själv. Det kommer att gå bra, det är nog bara för att jag är van vid en annan livsstil där kompisarna är precis utanför dörren.
Efter promenaden med Linnea så har jag diskat, plockat ur kartonger och småsovit på soffan samt intagit måltider vid regelbundna tider. Sex omgångar med disk har genomlidits och med nöje då diskmedlet doftar så himla gott.

Annars så ha jag planerat vad som behövs göras i skolan, lägenheten och i jobbet. Lägenheten har varit helt klart roligast. Jag måste nämligen ha skåp till mitt badrum då det inte finns något och för att jag inte känner för att ha alla mina privata saker längs väggen eller framme vid spegeln.
Jag funderar på detta skåp och sedan ett hög skåp i ena hörnet i samma modell.


(Från Ikeas hemsida)

Imorgon ska jag dock få handla, det blir en kaffebryggare, en vattenkokare och en brödrost.
Så här ser min pärla ut.


(Från Experts hemsida)

Längtar till imorgon.

Till Ida, Linda, Julia, Anja och Linnea
Ps. Imorgon kommer jag veta huruvida vi kan åka iväg på vår lilla trip och när det passar att ni kommer upp till Norrtan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0