Midsommar



Gårdagen firade jag tillsammans med Linnea, Sofia, Fredrik och Linus.
Jag och Linne började firandet med några timmar på stranden, vi delade på en flaska Rosé och en bytta jordgubbar. Vädret var verkligen underbart och varmt, så varmt att Linnea ansåg det viktigt att ta ett dopp i vattnet, jag badade bara fötterna. Jag känner mig som en badkruka men det är okej.



Vår fina utsikt på stranden.



Fina Linneablomman!



En glassig jag!



Vi spelade Shogun, ett riktigt bra spel.



För vissa gick det riktigt bra!



För andra gick det lite sämre.



Det var både sura och glada miner under spelets gång.



och vissa var bara hur snygga som helst!

Festen var riktigt toppen!

Matmenyn bestod av:

Förrätt:

Västerbottenostpaj med Rocculasallad och vinegrätt

Huvudrätt:

Älgstek med kokt potatis samt tre olika såser till

Efterrätt:

Pannacotta med hallonmos.

Senare till kvällen fick vi ost och kex.

Allt var riktigt gott och passade bra tillsammans.

Tack ni fina människor för gårdagen, ni förgyllde verkligen min vecka!

Puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Riktigt rolig midsommar! Tack snälla Maria!

2010-06-26 @ 18:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0