Onsdag.. eller?

Jag lever för dagen, kommer alltid ihåg vad för sorts pass jag ska jobba dagen före och har stenkoll på datum men inte dagarna. Hur kommer det sig? Jag är fruktansvärt trött, och denna morgon var inget undantag. Jag öppna tillsammans med H på jobbet och kände bara att jag behövde en skön människa vid min sida för att orka detta arbetspass. Ingen O idag, bara en D och en T som jobba.  Men ingen utav dem lättar upp stämningen en gnutta, D skjuter in något roligt ibland men för det mesta jobbar han bara i butiken.
Jag skyndade inte hem idag för jag visste vad som väntade mig, flera månaders pappersarbete. Allt skulle sorteras och sättas in i pärmen, hur kul är det. Denna samling pga så många flyttar det senate halvåret. Har liksom inte hunnit med majoriteten av allt viktigt som behövs göras. Men men, nu är ju alla papper i pärmen och en hittad räkning betald. Skönt!

För två dagar sen var jag deppig för att min våg visade 2,5kg plus, katastrof!
Lösningen på detta blev en morotskaka på stan, hur tänker man liksom?!

I morse när jag ställde mig på vågen visade 1,5kg minus från ursprungsvikten, alltså 4kg diff på två dagar, galet bra!
Jag kanske bara hade vätskesamlingar i kroppen., vem vet, resultatet var bra.

Ikväll ska jag ta tag i mig själv, jag och Linnea ska simma i badhuset och sedan mysa i bastun, haha det där låter så fel, men jag menar att vi ska vårda kropparna. Skrubba dubba dubb dubb!

Något som är helt galet obra idag är mitt knä! Det gör ont och är uppsvällt, buhu, det är sååååå obar som det bara kan bli, ajaajj!

Nu ska jag laga lite middag och vänta på att Linnea hör av sig!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0