Ordning och reda

Nu nu nu, är det nästan klart, alla lådor ÄR urplockade. Nu gäller det bara att orka den sista milen, bära ut kartongerna till förrådet och ta fram två gamla lådor som måste kollas igenom.

Annars flyter livet på i min lägenhet, dock är det svårt att somna då jag hör ljud hela tiden och skrämmer upp mig själv. Inte bar!

I morse var jag upp till mitt gamla jobb där jag ska jobba några dagar nu i sommar. Jag hade värsta turen också för jag är ledig, wo oho ho, när jag vill vara ledig.
Det kommer bli en snabb visit ner till Lillvor och Emil, nice, vi ska göra skara sommarland osäkert tillsammans. Ida, Julia, Linda och Anja kanske också ska åka med. Det blir toppen!

På jobbet fick jag med mig utbildningar som måste göras innan jag börjar på tisdag, jag har lyckats göra två innan middagen. Det är såååå jobbigt för dem tar nästan en timme per utbildning, åhhh, jag som bara ska jobba så fååå pass.

Nu blir det lite mys i soffan med en kopp te, tack Linnea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0