Så här kan man ha det...



En plastpåse istället för ett handfat, great!

Ja och naturligtvis så har det gamla handfatet gjort två asfula märken som måste åtgärdas. Imorgon blir en dag att cykla runt och invänta att PA kommer och kollar/fixar allt med VVS.

Jag och min mamma fungerar precis likadant, vi är väldigt impulsiva och gör saker väldigt tvärt utan att egentligen ha tänkt igenom alla detaljer innan, dem faller på plats efter hand, det är ju väldigt bra. Idag blev det då ett nytt handfat, underskåp och badrumsskåp samt nya kranar.



Mitt nya handfat. (Fler bilder kommer senare när allt är klart)

Tidigare idag kom mamma över på frukost, sedan satte vi oss i bilen och tog en trip över till mormor i Tyresö. Då slog det mig att där bor ju Richards lillasyster, åh vips så kom hon promenerande där med sin kille. Världen är bra liten ibland.

Mormor bjöd på fika och pizza. Mamma hjälpte Kurt med datorn medan jag och mormor lapa sol, mmm, sol!
Efter några timmar hos mormor tog vi bilen helt åt andra hållet, Ikea barkaby, där alla mina saker inhandlades.

Helt klart en toppendag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0