Sol!!

Denna helg har gått i Solens tecken, jag och Ida har pressat fyra timmar om dagen, ett måste för att få lite färg inför en sommar med jobb. Här kommer iaf helgens händelser i bilder. Idag ska jag även iväg på picnik så bilderna från den kommer senare.



Jag och Julia började helgen med att lägga fram våra artiklar. Det gick toppenbra!




Mmm, fredagen fortsatte med lite solhäng utanför mitt hus.



Fina Ida i sin nya klänning som var good damn snygg!



Att lyssna på East fm är ett måste när man bor i Linkan och behöver förfestmusik.



Hundarna var också med ut i det soliga vädret.



När det börja närma sig halv sex så kom Sara och förhöjde vår tillvaro.



Även Anders och Nicklas kom till grillfesten.



Sådan här mumsig mat åt jag, värsta GImåltiden. Min och Idas nya grej, räkna kalorier och anse att vår mat är rätt så GI-ok. Haha!



Richard, Emil, Lillvor och Therese kom och förgyllde också. Här har vi vinnarlaget i Kubb. Dem vann bara för att vi missa kungen, för annars var det mitt lag som röjde!



Det blev lite kyligt när solen försvann bakom huset. Men vi är coola nog att fortsätta med glajjorna på oss.



Jag har fått ganska mycket med färg i ansiktet. Richard och Richards lillasyster Therse i bakgrunden.



Efter lite förfest bakom mitt hus och en snabbis hemma hos Anders och Sara så drog vi iväg och köa till den sista Kårallenfesten.



Där träffa vi Henke, åh han var en riktig blekfis i jämförelse med mig och Ida.



Ok, Ida är brunare än mig, haha!



Vi träffa Joey, Anu och Joeys kompis i kön. Joey är utbytesstudenten i min korridor. The one in purple.



Som vanligt är det roligast hemma på förfesten och i kön, sen får Kårallen en minus fem i betyg. Sara och jag fick en öl hälld över oss och höll på att åka på stryk av en kille.

Picnik



Idag har vi varit vid vattnet i Linköping, haha, vilket hav va? Näe just det de är ju en damm.




Anders satt och njöt.



Fina Julia!



Jag och Anja, jag gjorde mackor med ost, skinka och tomat på.



Och så tog jag med det bästa jag vet, Vattenmelon!



Sedan fota vi lite hund och mig så klart, haha!



Anders och Anja som sitter kvar medan vi fotar på hunden och vattenfallet.



Vi lät Jonna hoppa över bäcken.



Ida som skådar över den fina dammen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0