Söndag

Idag har jag hunnit jobba, handla en ananas, fråga mig inte vad jag ska med den till men det kändes underbart i stunden att ha en. På väg från affären till nästa affär så blir jag stoppad av polisen för första gången i mitt liv, haha, tur är ju att jag inte drack alkohol igår. Jag fick blåsa så länge jag bara kunde och det var ish svårt kan jag tycka, luften tar liksom precis slut när det knäpper till i den där lilla dosan. Negativt var svaret vilket var mäkta positivt för min del. Anledningen till att jag blev stoppad var att jag körde runt utan lampor på bilen, jaha, jaja, så då kolla vi dem och så fick jag åka vidare. Jag åkte till Järnia där jag inhandla en muff till mitt rör i golvbrunnen så att lukten ska sluta stiga ut i lägenheten. Det känns som det har hjälpt faktiskt.

Mamma hängde med över och hjälpte mig att sätta fast badrumsskåp nummer två och medan hon gjorde det så laga jag mat till oss två. Det blev kyckling med ungspotatis och tzatziki, gott som bara tusan!

Nu ska jag jaga dammsugaren en snabbis och moppa samt städa lite på alla ytor sedan ska jag nog slänga på en film och inta soffläge.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0