Surprise!!

Idag har jag pluggat cirka två timmar, spenderat tre timmar i solen och kollat på när mina favoritpojkar i korridoren spela Ice climber.
Efter lite spel så var det äntligen dags för middagen md Ida, jag skicka ett sms och fråga om det var prick 18.00 och fick svaret 18.15 för att hon var ute o Tornby och handla.
Vi träffades och gick in på HG, å där inne satt Julia och Anja, som inte kunde enligt dem själva, men det var bara en vit lögn. Yeay! Dessa underbara tjejer bjöd mig på trerätters middag, öl och Cava. Detta bara för att jag ska flytta från Linköping om en vecka. Ojoj, vad jag kommer sakna detta ställe när jag bor i Norrtälje. Inte för att dem där hemma är dåliga men mest för att vännerna här nere representerar ett underbart studentliv. Det kommer bli kul att flytta hem till vännerna där hemma också, har saknat dem och deras kärlek.

Åh du underbara dag!

Ida, du är en underbar människa med det största hjärtat, omtänksam som få och den bästa lyssnaren/gnällaren. Du har upptagit en stor plats i mitt hjärta och det är jag verkligen lycklig för =)

Julia, fina underbara Julia, hur har jag kunnat överleva alla turer hit och dit utan dig denna termin. Även du har tagit en stor plats i mitt hjärta. Du är bästaste bäst!

Jag kommer verkligen sakna er vänner, även om vi håller kontakten kommer det inte bli sig likt. En ny era är på intågande och det ska bli riktigt spännande!

Mitt hjärta slår för alla mina kompisar!

Kommentarer
Postat av: Ida

åhhh.. tack.. nu blir jag tårögd.. Du är bäst"!

2010-06-03 @ 16:19:36
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0