Tisdag

Idag är det tisdag, vilket innebär:

  • Nio dagar kvar på terminen
  • Elva dagar kvar tills jag är en Norrtäljebo igen
  • Tre dagar kvar till framläggningen av artikeln
  • Två dagar kvar till inlämning av Visionen av förskolan
  • Tre timmar kvar tills middag med kompisarna här nere
  • En dag kvar till middag med Ida
  • Tre dagar till Sommar-x
  • Tio dagar tills jag verkligen måste ha packat ner hela denna här lägenheten
  • Nio dagar kvar till inlämning av observationer
  • Åtta dagar kvar till redovisning av Visionen av förskolan
Ser det ut som om jag har mycket att göra?
Nja.
Har jag koll på allt?
Absolut inte.
Ångest över alla dessa saker?
Svar Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0