Två gånger om dagen...

Det är inte bra för håret att bli tvättat två gånger om dagen, en av de få gånger som det är okej är när man till exempel blir bajsad i håret efter den första tvätten så att det måste bli en andra tvätt.
Detta hände ju mig idag. Jag kommer gående helt omedveten om att det sitter en duva upp på en lampa, en snabb sväng runt hörnet och en märklig känsla av att bli träffad av en regndroppe. Dock var jag ju väldigt medveten om att det inte var på väg att regna så jag gjorde det snabba antagandet att jodå, det är bajs! Ahhh!!!
Uscha, inget papper eller något annat att torka med hade jag med mig så det fick bli en snabb sväng in på Burger King, rycka lite papper och sedan fortsätta in i en klädbutik där jag kunde torka bort det gröna bajset.
Jag fick antagligen igen för att jag skratta så att jag höll på att dö förra veckan när Ida fick bajs på kinden.

"Skrattar bäst som skrattar sist!" Höhö, right back at you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0