V+D=Sant

Igår spenderade jag och mamma daqgen framför TV:n, det började klockan 7.55 på morgonen och slutade runt 00.00 för min del.
Det rann tårar ner för min kind till och från, det var en riktigt känslosam dag för min del.
Jag och mamma åt god frukost, hade jordgubbar och vindruvor samt salta pinnar under dagen. Sedan när Viktoria klev in kyrkan fikade vi med en egen bröllopstårta och när dem svarade JA så öppnade vi cavan och drack för dem.





Idag har jag varit på staden med Tove, Hannah och Linnea, vi intog en fika och gjorde stan på de enda två butikerna som håller öppet på söndagar. Det är galet att bo för nära staden för det innebär att mina pengar i framtiden kommer gå till att shoppa kläder och andra saker som faller i min väg, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0