Vilken dag

Dagen började med lite tvättning och duschning, gick snabbt över i en ansiktsmask. Sedan tittade jag på Tv, fällde lite tårar. Tove ringde och hörde om fikat på stan, träffade bästaste Tove på Landis senare. En halvtimme efter det gjorde finaste Linneablomman oss sällskap, efter en fika med henne drog vi alla tre runt på staden där vi inhandla lite prylar. För mig blev det ett skärp, ett brunt i läder som jag tänker använda till min nya tunika som jag köpte förra veckan.
Eftersom jag glömde min ansiktskräm hemma hos Linnea i fredags så vandra jag med hem till henne för att hämta. Där blev jag bjuden på middag, Linus hade lagat till en underbart god gryta som vi mumsa på allihopa. Sedan blev det en kort promenad hem, där lagade jag till matlådor som ska intas på jobbet.
Nu blir det sängen eftersom jag börjar jobba klockan 6.20 imorgon.

Natti natti
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0