Åhå inte gråta nu då!

Min ena handledare sa så när jag öppna paketet som jag fick av dem. Fast hon menade sig själv, jag grät i alla fall inte. Mina gulliga handledare gav mig den här boken!



I den här boken finns alla de rim å ramsor och sånger samt berättelser som vi jobbat med under tiden som jag varit ute på praktik.

Tack ni fina!

Det är den bästa presenten som jag fått under min tid på lärarutbildningen.

Sista dagen på praktiken kändes mycket ledsam, det blir jobbigt att bli av med mina 17 barn nu när man precis börjat gilla dem så mycket.

Imorgon gäller det, intervjun på förskolan, iiii, spännande!
Håll tummarna för mig!


Min ena uppsats är snart färdigskriven, det saknas ungefär en sida text sedan kan jag skicka iväg den till Karin som ska opponera på mig. Jag tycker nog att mitt arbete är ganska bra, även fast det mest är ett hopplock av texter.

Dem som vill hjälpa mig får gärna skriva tre saker som jag är bra på och tre saker som ni tycker jag behöver förbättra.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0