Äntligen!

Examensarbetet blev inskickat klockan 23.00 igår kväll, skönt. Jag trodde ju att vi skulle få sitta hela natten eftersom det var vad handledaren skrev i mailet. Men icke, det var bara en enda detalj i arbetet som skulle ändras enligt henne, yes!

Jag har sovit halvbra i natt också, jäkla kropp! Vart tog mitt lägga-ner-huvudet-på-kudden-somna-på-direkten vägen?

Idag när jag kom hem öppnade jag mailen på en gång för att se om det kommit något angående examensarbetet. Det hade det ju naturligtvis gjort, skit! Dem skrev att de saknade försättsblad och biblioteksblad samt ett godkännande från handledaren. Jaha, men handledaren skrev i går i mailet till mig när jag fråga att jag skulle få det senare.


Mmm, STRESS på hög nivå! Nästan så att jag skrek åt Julia när hon fråga mig en sak. Som tur är så vet hon när hon ska backa så att vi inte rycker ihop över min stress. Tack, älskar dig Julia!

Nu är i alla fall allt detta fixat, skönt. Jag orkar inte mer motgångar just nu.

Jag har varit på förskolan hela dagen, lika härligt som vanligt!
Ett av mina barn kom fram till mig och ville visa mig en grej. Barnet kan inte prata svenska, bara arabiska. På mitt ben lägger han en torkad snorkråka, haha, det är inte alla som får den upplevelsen på jobbet. It can only happen på förskolan.

Nu ska jag iväg till min bokcirkel för att diskutera boken Glasbruket, det ska bli väldigt trevligt!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är så himla duktig! Älskar dig med min kombo!

2010-03-03 @ 18:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0