Bokcirkel

Packa, packa, slänga in citat i en uppsats, tvätta, tvätta å avrunda med lite bokcirkel.
Det är min dag i korta drag.

Det är sååå jobbigt att packa ner saker och sortera ut vad som ska till Norrtälje och vad som ska till studentrummet. Ja jag vet studentrum, det är som att backa i utvecklingen, men oftast brukar det vara så man gör innan man vågar göra något nytt, eller?
Det kanske kan kallas för reflektion eller att reflektera över sin livssituation?

Här hemma tvättas det massor inför flytten så att jag kan packa ner rent. Men eftersom denna lägenhet itne har så mycket med ställen att hänga på längre så blir det väldigt jobbigt att tvätta flera maskiner i rad. Dock löser jag det genom att hänga på dörrarna lite överallt.

Ikväll var det bokklubben som gällde, vi har läst boken Patient 67 eller Shutter island som filmen heter. Boken var väldigt bra skriven, jag rekomenderar den verkligen. Dock blev jag lite fundersam över slutet. Nästa vecka har vi i bokcirkeln bestämt att vi ska gå och se filmen, så att vi kan avgöra hurvida den går att filmatisera. Linda har dock redan avslöjat att den är bra som film.

Imorgon ska jag kassera in 270 kronor på bokförsäljning, yay! De pengarna kommer sitta bra känner jag. Jag kan inte riktigt förstå varför pengarna bara springer iväg varje månad. Även fast man inte gör något så försvinner de, hmm?
Är det någon som befinner sig på Campus imorgon så tar jag gärna en kopp kaffe.

Eller, haha, jag vet vart mina pengar försvinner, till exmepel på mina fika pauser!

Så här snygg är jag ikväll!



Funderar på om jag kanske ska börja ha håret uppsatt oftare, det är både skönt och snyggt!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0