En helt vanlig dag

Idag är det bara en helt vanlig dag, jag vakna kl 7.30 och kände mig pigg som vanligt.
Gårdagen blev en succé, mamma överraskade mig genom att ha bjudit in min bror och hans tjej. Jag som trodde att bara min morbror med familj skulle komma, så det var en riktigt trevlig överraskning.
Efter middagen med familjen och släkten så drog jag vidare hem till Hannah, det var också trevligt.

Många fina presenter blev det också igår.



Det blev garn, fotkräm, handkräm och stickor från mina kompisar.

Sedan halbandet och en resemobilladdare från min morbror och familj.

Från min bror och hans tjej fick jag en Champange.



När jag kom hem igår kväll kände jag bara ett stort behov av att prata med Richard. Så där som vi har gjort förut, bara pratat om dagen, berätta hur man har haft det.
Men tyvärr så finns ju inte det där längre, vilket känns väldigt tomt just nu.
Det blir nog bättre med tiden.

Snart ska jag ge mig av mot Stockholm för att ta bussen ner till Linköping igen, jobbigt att åka men helgen kompenserar upp det i och för sig.

Tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0