Flyttdag!

Idag har Julia flyttat ut, jag var upp och hjälpte henne klockan 11. Det gick relativt fort att flytta in allt i bilen. Dock så sträckte jag en muskel i ena axeln. Det gjorde inte så ont förut men nu är det en hemsk smärta som gör att jag inte kan lyfta ena armen. Jag hoppas att detta går över tills på torsdag för det är ju då jag ska flytta iväg alla mina prylar.
Jag ser faktiskt fram emot att få flytta för i den här lägenheten är det bara tomt och ensamt.

Igår gick jag på bio, jag såg Avatar i 3D. Så häftigt att se hur det går att göra filmer. Vissa stunder kändes det som att man själv var med i den världen.


Efter att Julia masat ut alla sina saker drog jag fram dammsugaren och körde ett varv. Sedan torka jag av bänkytorna och plocka undan lite saker i köket. Nu känns det lite mer hemlikt igen.

Dagen har gått i ett långsamt töcken här efter, jag har badat för att lindra smärtan i axeln och startat en tvättmaskin. Det kommer nog inte ske mer i hemmet idag.


För övrigt känner jag mig nöjd och tillfredsställd!

Tjing!



Kommentarer
Postat av: Ida

haha! tillfredsställd var det ja.. =)

2010-03-27 @ 19:16:34
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0