Iiii lycka!

Ja från och med idag så är jag vuxen, eller, nja vuxen men på väg mot det.
Examensarbetet är inlämnat och under tiden som jag satt med de sista detaljerna ringde de från förskolan och berätta att jag får det jobbet om jag vill.

Hihihihi, jag hoppa runt i bara trosor och t-shirt i lägenheten och ringde till alla som jag visste att jag kunde få tag på!
Naturligtvis finns det ju alltid de som aldrig svarar men men, jag är lycklig ändå!

Jag, Ida och Julia har bestämt att vi ska ha en examensfest tillsammans, som det er ut just nu blir det runt den 28 maj. Så spännande!

I morse mådde jag skit men det vägdes genast upp av dessa nyheter!

Ikväll ska jag fira med tårta och te hemma hos Maria! Ah lycka! Lycka, Lycka!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0