Nu drar det ihop sig!

Jag har inhandlat kartonger till flytten som går av stapeln den 1 april, man får gärna anmäla sig som frivillig hjälp. Det går en bil från Norrtälje den 31 mars om folk hemifrån vill hjälpa till och flytta.



Något annat som det även börjar närma sig till är opponeringen på examensarbetet, jag tror inte att det kommer bli nådigt för dem vi opponerar på. Deras arbete är i ett ganska dåligt skick, inte för att jag vill hävda mitt eget arbete men jag tror nog att det kommer gå bättre för oss.

På förskolan idag så sa en pappa till mig att han tyckte att jag var söt, åh åh håhå. Jag neg fint och tackade! Jag kände mig faktiskt väldigt söt i mitt våfflade hår och i min nya kjol.

Igår petade jag och Anna på opponeringsarbetet, det tog oss cirka tre timmar men nu är det i alla fall gjort. Nu vill jag bara att det ska bli torsdag och att vi blir godkända så att vi kan plocka ut våra examen.

Ikväll ska jag försöka skriva på den där jävla mini-uppsatsen, det går verkligen inte för mig att skriva den, varför varför varför ska en sådan liten skitsak vara så jobbigt att få till?!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0