Oj var kom all den här energin ifrån?

I morse när jag vakna kände jag mig ytterst hängig, livet är miserabelt yadi yada. Men efter att ha pratat med Tove i en och en halv timme så kändes det lite bättre.
Det var för övrigt mycket trevligt att höra från Tove.

Jag och Julia har ätit lunch, det fick bli gårdagens middag, Wraps med köttfärsfyllning samt några enstaka potatisklyftor. Efter lunchen tog Julia och jag en promenad till Hemköp där vi pantade alla våra flaskor och burkar.
Vi handlade även vindruvor till nattens plugg.

För det är nämligen så att examensarbetet kommer tillbaka nu ikväll och vår handledare tror att vi ska kunna fixa det i natt för det var tydligen inte såå mycket att rätta till. Sådant gillar jag!

Efter Hemköp gick vi in en snabb vända på Kronans Droghandel och där jag införskaffade mjällschampoo samt en flaska med något som ska motverka torr hårbotten. Den senaste veckan så har det kliat så att jag kan bli tokig. Jag trodde ett tag att det var löss men så gjorde jag och Julia en snabb koll och insåg att det var det ju naturligtvis inte. Puh! Jag tycker att löss är bland det vidrigaste som finns, uha!

Nu när jag kom hem så har jag fixat med min blogg, försökt i alla fall, å detta är resultatet, gillar ni det?

Jag är väldigt nöjd!

Jag gjorde en snabb koll på MTV hur bra jag och Richard egentligen passar ihop och fick dessa svar;

Nästan. Du kan behöva vänta, men det kan funka. Richard kan vara din drömprins, Maria.
Match 58%: Amor har vässat sina pilar. Richard, tvivlar men är det berättigat?

Haha ja vad ska man säga, utifrån dessa svar är det ju svårt att urskilja om vi ens har en chans.
Jag erkänner jag är sämst på förhållanden.



Ikväll är det medlemsmöte på lärarsektionen, jag funderar på om jag ska ta och traska dit om inte examensarbetet har kommit innan dess.

Men vi får se vad som händer.

Åh just det, jag har vaxat bikinilinjen idag, haha självplågare, ett, två, tre å dra. Men fint blev det och jag hoppas verkligen att det håller några veckor i alla fall, för det är ju inte skönt någonstans.

Näe men tjin tjing nästa gång jag skriver så ska examensarbetet vara inskickat!


Kommentarer
Postat av: Ida

vaxa bikinilinjen är det värsta.. jag börjar alltid gråta när jag gör det.. så nu var det lännge sen.. vinter å allt ju!

2010-03-02 @ 18:28:13
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0