Produktiv dag, nja!

Idag var jag ledig från praktiken för att vara på universitetet i Norrköping, men varken jag eller Julia var där för vi var på campus Valla istället eftersom hon skulle jobba och jag skulle till doktorn. Vi skulle plugga men jag kom ingenstans, skrev väl ett kort stycke.

I natt har jag drömt, drömt och drömt. Riktigt jobbigt har det varit, vid sex tiden gav jag upp. Då var dte bara en och en halv timme kvar tills jag skulle gå upp. Jag fortsatte att läsa boken Glasbruket som jag ska ha läst till bokklubben på onsdag.

Efter vistelse på Campus så begav jag mig till läkaren och där kom vi inte fram till något förutom att vi ska skicka mina besvär på odling, yay!

När jag kom hem fortsatte jag läsa i boken och nu är den färdigläst, en riktigt bra bok, jag rekomenderar den till de flesta som gillar dekare.

Ikväll har jag inte gjort många knop heller, usch jag är verkligen sämst. Jag bara drömmer och tänker på annat.

Jag och Anna väntar på examensarbetet, deadline på onsdagmorgon, hjälp! Vi har ju inte fått tillbaka skiten än så imorgon blir jag tvungen att stanna hemma och vänta på den så att vi kan börja så fort som den dyker in på mailen.

Stress orsakar att man har svårt att sova och inte sover bra på nätterna, detta är mina problem. SÅ jag kanske är stressad. Dumt!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

fint var det här!

2010-03-02 @ 18:15:36
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0