Tjugofyra år!

Ja nu är det bekräftat, jag är tjugofyra år idag! Två å fyra
Morgonen började med nästan en frukost på sängen, ja jag vaknade och gick ner precis innan mamma och Perra hann komma upp och sjunga för mig. Synd men det blev bra ändå tycker jag.



Istället för tjugofyra ljus så hade mamma satt dit två racerbilar med en tvåa och en fyra.



I födelsedagpresent från mamma och Perra har jag fått en bok med 500 cocktails, örhängen och ett halsband samt 400kr. Yay!



Ikväll kommer det över lite folk eller folk och folk, det blir min morbror med familj. Det ska bli mycket trevligt, jag tänker fråga min lillkusin vem som köper ut till honom och be honom att tagga av sig från bilder på FB när han ser så förjävligt full ut.
Senare ska jag kanske över till dit där mina kompisar hänger med varandra, om jag får vara med vill säga.


Igår på min praktik så sa min handledare till mig att jag kunde sluta tidigare, "du kan gå nu om du vill" "det är ok om du går nu", detta sa hon upprepade gånger till mig. Hur ska jag tolka detta? Gillar hon mig inte eller what's up?
Men jag sa bestämt att jag skulle med en buss som gick 17.10 från Norrköping så jag ville vara kvar så länge som möjligt. Men icke klockan 15 så hon hejdå! Jag ville ju inte spendera två timmar själv i Norrköping så jag tog bussen från praktiken ner till resecentrum, precis när jag kom ner så stod det ett SJtåg inne som skulle till Stockholm. Jag sprang till tåget hoppade på och löste biljett. Skönt! Jag var hemma i Norrtälje en halvtimme innan jag egentligen skulle ha kommit fram till Stockholm med Swebus.
Kvart över åtta låg jag på soffan och sov hemma hos mamma.


Bild över ån i Norrköping, det är universitetet till höger.

Hemma i Norrtälje är det väldigt mycket mer med snö, snövallarna är högre än bilarna och det är kallare än Linköping!



Det här är utanför mammas dörr.

Snart blir det Melodikrysset med mamma och Perra sen lite Madagaskar 2.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0