17 dagar...

Så då återstår bara 17 dagar av min vistelse i Linköping, sedan bär flytten av från detta ställe som fått vara mitt hem i 2,5 år. Det känns så skumt att jag ska ta mitt pick och pack och inte komma tillbaka efter sommaren.
Hur ska detta gå?
Jag tror det som skrämmer mig mest är att jag ska förändra mitt liv så drastiskt, allt går väldigt fort, jobb och hemhemflytt till min lägenhet.
Men som jag alltid säger; Det löser sig!

Igår umgicks jag med underbara Per! Shit vilken skön människa, synd att vi inte är intresserade av varandra. Per laddade ner ett spel till mig igår på sitt Wii som vi spelade hela eftermiddagen. Ja, jag var helt sämst på spelet men vad gör väl det om hundra år.
Sedan åkte vi två och handla på Maxi, jag köpte mer mat som jag inte behöver då hela min frys är full med mat sedan tidigare.
Åt kyckling och kollade på Eurovision songcontest, lite halvkassa bidrag. Varför tror alla länder att instrument ger vinsten. Verkligen alla hade ett instrument som var representerat i sin sång, gash, härmapor! En rolig upptäckt var väl att det inte var så mycket plojlåtar med som det annars har varit väldigt populärt att göra de senaste åren.

Imorgon ska jag besöka min praktikplats, mina barn har frågat efter mig och jag har saknat dem mycket. Åh det ska bli såå mysigt! Längta till imorgon!

Nu ska jag äta lite frukost och sedan blir det plugg större delen av dagen.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0