Helgen är över

Den vanliga skolveckan har påbörjats igen, åh det är verkligen jättetråkigt!
Igår gick dagen i ett väldigt segt tecken även fast mitt horoskop sa det motsatta, blä jag får ingenting gjort.
Jag skyller på vädret, det är kallt, blåsigt och tråkig färg på himlen.
Idag har jag fått tag på böckerna som jag behöver till min vetenskapliga artikel, jag läste lite i den och fick upp lusten att skriva, dock varade denna lust ungefär i 10 minuter och på den korta tiden så orka inte jag påbörja ett dokument, segt!

Om en kvart ska jag ut och gå en promenad med Ida, jag hoppas på att hon ska uppfylla mig med lust att skriva en skitartikel. Ikväll ska jag baka till Sammi och Per eftersom jag smitta ner dem med halsont och feber, jag ska försöka mig på snickerskakor eller dumlekakor, jag får se, det lockar liksom inte att baka alls. Jag skulle nog hellre baka bröd så att vi kan fika men de vill ha något "ovärt", åh jag som bara vill vara nyttig. Jag ser åter igen ut som en fjortonåring på ryggen och i ansiktet, jävla finnjävlar, DÖÖÖÖ! Varför måste man få massa finnar av choklad, jag fattar liksom inte.

I fredags på finsittningen i Finland så blev jag biten av min kompis när jag försökte hjälpa honom, detta resulterade i ett blåmärke. Så här ser det ut just nu.
Gult och fult!

SNÄLLA ge mig infallsvinklar på genus!!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0