Helt ok dag

Morgonen började med en tidig uppstigning, frukost tillsammans med Per. En kaffe med Per. Ja man kan säga att Per har förgyllt min morgon helt enkelt.
Sedan fortsatte jag dagen nere på stan med Julia, vi köpte lite prylar som vi behöver inför fredagens fest. Vi ska klä ut oss, än så länge är det hemligt. Ni får se bilder efter festen och gissa vad vi är utklädda till.
Jag betala räkningarna i morse och insåg att Ja denna månad blir ungefär lika tråkig som alla andra månader! Skitdåligt med pengar helt enkelt, blä! Det är tur att alla sista fester redan är betalda, nästan så att man ska sätta en sats med fulvin för att överleva denna slutsträcka i Linköping. Men näe!

Nu när jag kom hem till korridoren igen så bärjade regnet falla och ser ut att kunna göra det resterande dag, blä! Alla dagar börjar med sol och blå himmel men slutar alltid upp med regn, tråk!

Jag fick hem en klänning idag, den är puderrosa och främhäver min bruna ton i hyn så It's a keeper!

Uppsatsen och artikeln är klara nu, så det är bara att vänta på att dem ska bli godkända, dock har jag en känsla som säger att jag kommer få tillbaka båda igen. Åh då blir jag väldigt ledsen, dumma Norrköping!

Nu blir det till att städa mitt lilla rum så att det doftar gott och känns fräscht här inne!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0