Hurtdag

Jag och Ida har kommit överens om att vi hela den här veckan ska ut och promenera cirka 3 km, nästa vecka ska det öka till 5 km för att tillslut veckan efter det gå 7,5 km två gånger om dagen. Vi kommer bli så hälsosamma.
Jag behöver verkligen det här så att jag kan sluta känna oro i kroppen.
I morse gick vi den fösta rundan på 3 km innan frukost, det var verkligen segt eftersom jag blev väckt av ett sms klockan 23.45 igår natt och kunde inte somna om förens klockan 01.30 i morse. Hualiga, men nu senare på dagen känns det faktiskt lite lättare.

Nu ska jag skriva lite på mitt arbete. För senare idag ska jag bli utbjuden på middag, jag längtar tills ikväll helt enkelt!

Tjing!

Dagens citat: Jaga efter kärlek och den flyr dig. Undfly kärleken och den förföljer dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0