Segis det är jag det...

I morse (astidigt för min smak) kl 7.45 gick jag upp, blä! Jag var tvungen att gå upp extra tidigt eftersom den dumma stadsbussen gick en timme innan bussen från resecentrum gick. Jag är ju väldigt morgontrött för tillfället, så det suger ju. När jag i alla fall trippa in på resecentrum så kom en alkis fram till mig och tiggde pengar. Jag förklara att jag tyvärr inte hade svenska pengar men det gjorde inte honom något eftersom euro också går bra. Jaha, då hade ju inte jag fler argument till varför jag inte kunde ge honom pengar, hejdå pengarna.

Jag hade en förhoppning om att jag skulle sova på bussen upp men icke, så trött var jag ju inte. Mest bara seg.

Äntligen hemma eller i Norrtälje så gick jag in på mitt jobb och där var Kaisa, underbart fina Kaisa. Dock var det så mycket med folk på jobbet så vi hann inte prata nå mycket. Tråkigt!

Mamma blev glad över bilden som hon fick på mig i födelsedagspresent, sedan fick hon en flaska med mousserande vin och även den föll henne i smaken.

Richard ringde ett snabbt samtal till mig, jag blev glad, yaya!

Ikväll står det köttfärssås och spaghetti på menyn, mums, det var verkligen längesen jag åt det. Korridorsköket har förstört min motivation till att laga sådan mat som jag annars brukar fixa till.

Nu blir det lite skrivning på artikeln.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0