Skål!

Ja nu är det inte många veckor kvar till vi är klara låg- och mellanstadielärare samt förskolelärare, yaya!

Igår kväll var jag iväg på middag med Ida, Micke, Anja och Julia. Vi hade tänkt att bara testa Hg:s nya meny men det sluta med att vi även firade att Ida fick sitt jobb igår. Toppenkul!



En skål för Ida som är så bra!

Idag ringde min väckarklocka klockan sju och jag kunde för allt i världen inte komma på varför. Sen efter tio minuter slog det mig att jag skulle upp till gamla lägenheten för att besiktiga den. Uha, ingen vila eller ro på mina "lediga" dagar.

Idag ska det till att fixas inför examensfesten som är imorgon, det ska väl bakas lite tror jag och inhandla tillbehör.

C'ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0