Smider planer...

Innan vi ens har haft vår första fest den här veckan så har jag redan börjat smida planer inför nästa fest. Jag och Julia har kommit på en toppen idé. Dock det som saknas är en ljusare blå jacka.
Är det någon som har en jacka med huva till låns, som man får sätta några stygn i för en kväll?
Den ska inte vara ljus ljus blå utan mer klarblå i färgen. Lite som Loka naturells blåa färg.

Idag har jag, Julia, Anja och Ida suttit i skolan och fixat lite på våra uppsatser och artiklar, det har gått bra till stor del. Men jag har en rastlöshet i kroppen som jag inte vet hur jag ska bli av med. Jobbigt, Ida kommer hem snart från staden och då ska vi ut och promenera 5:an idag igen. I övrigt så är det bara 1000 tecken till så är artikeln klar.

Nu ska det skrivas lite till så att jag kan ta ledigt resten av dagen med gott samvete!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0