Struktur

Ibland behöver man bara lite struktur för att känna att man är tillbaka på banan. Igår tillbringade jag kvällen själv inne på mitt rum och ute i rydspåret. När jag promenera så formulera jag må bra-tankar och hemma funderar jag ytterligare lite till på hur jag skulle göra för att komma upp på banan igen.
Idag när jag vakna så hade jag inte ont i huvudet och kände mig faktiskt lite pepp inför att tillbringa morgonen i trädgårdsföreningen med en förskola. Det blev faktiskt väldigt bra tycker jag, sedan var det väldigt skönt att träffa Ida och Julia idag också. Även fast vi inte diksutera så mycket kändes det bara skönt att träffas.
Sedan förgyllde min Julia min dag genom att ringa till mig, då kändes allt lite lättare igen efter det samtalet. I artikeln har jag stått stilla hela helgen men nu när jag bollat allt med folket runt omkring mig så känns det lättare. Från 10000 tecken har jag på en timme skrivit 3000 tecken till och läst lite. Ibland behöver jag nog bara stanna upp tänka för att sedan jobba vidare.

Ikväll ska jag iväg på yoga, det ska bli skönt!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0