Surt

Idag vakna jag tidigt, hörde till och med hur mina kära grannar slog i sina dörrar när de gick hemifrån klockan 8. Jag duscha, åt frukost och cykla iväg till skolan. I skolan hade jag stora förhoppningar på att jag skulle skriva och läsa massor men icke inte jag inte... Motivation superlåg!

Runt fyra tiden var jag på Ölstopet, drack två öl och åt en korv, mingla med vännerna, trevligt.
Sen hem med de från korridoren, baka scones och drack te, drog en 3 km lång promenad med Sammi, dock var vi inte sociala med varandra utan gick med varsin Ipod.

Imorgon blir det en tidig morgon, vi ska till norrköping för att utvärdera att halva kursen har gått, yay eller inte!
Fyra timmar för att ljuga, vi har ju inte ens varit på majoriteten av dessa moment eftersom det hänt massor med andra saker på dessa tider.

Nu blir det till att vänta på att Richard kommer hem så att jag kan få samarin eftersom min mage promt skulle surna till utav de där ölen, dumma mage och AJJJ!

På Lördag är resan hem till Norrtälje bokad, 8.30 pip! Hemma i Norrtälje till 13.00, yay! Sen är det bara fortsätta på den där jävla artikeln som så uppenbarligen inte skriver sig själv, blä!

Dagens ris går till Ida för att hon med sin övertalningsförmåga får mig att gå upp tidigt imorgon för den där utvärderingen.
Love you anyway! =)

Nu blir det sängen och tv:n i väntan på Richard!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag gör dig bara till en bättre människa =)

2010-05-07 @ 13:16:43
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0