Testat allt...

Jag har en grym huvudvärk och vet inte hur jag ska råda bot på den. Jag trodde ett tag att jag var allergisk mot hunden men så är nog inte fallet.
Jag har testat:
  • Dricka te, för att det är en av mina laster.
  • Städa ur hela rummet, samt vädra ur rummet.
  • Sova hos Richard istället för tillsammans med hunden.
  • Dricka kaffe.
  • Ha på sig glasögonen konstant.
  • Sova.
  • Blunda.
  • Huvudvärkstablett, utan framgång.
Ja fler saker kan inte jag komma på som kan hjälpa mot huvudvärk.
Åhå synd om mig!

Igår kollade jag och Sammi på Sex and the city, först några avsnitt ur serien och sedan filmen. Jag gillar verkligen den här serien, så jag har fortsatt idag med att se den. Jag försöker föreställa mig vem i serien som skulle kunna representera mig. Till stor del tänker jag Carrie eftersom hon har en fram och tillbaka kärlek med Mr Big. Jag kan verkligen se mig och Richard i det scenariot. Men jag kan också tänka mig Miranda, för hon har den där svårigheten att släppa in killar i sitt liv. Och så känner ju även jag, att killar inkräktar på mitt territorium.

Imorgon är det Dead-line på artikeln, men jag har nog undermedvetet bestämt mig för att omtentatillfället är bättre än det som är om tre dagar. Jag vill verkligen inte göra någonting, kanske helst åka hem till mamma och gömma mig, hoppas på att allt löser sig utav sig självt.
Nu är det mindre än en månad kvar tills jag flyttar här ifrån också, det känns jättetufft, en helt ny era igen. Jag vet inte hur jag ska klara av att bo så långt ifrån mina kompisar här nere. Jag vet att man håller kontakten med varandra men det blir liksom aldrig på samma sätt som när man kan träffas och snacka IRL, man hänger inte med på samma sätt när man inte är närvarande.

Nu ska jag se ett avsnitt till sedan blir det till att läsa lite litteratur.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0