Torsdag

Idag är en röd dag, vilket innebär för dem flesta att de är lediga, jag är dock inte ledig eftersom jag måste skriva på artikeln som ska in på måndag. Det har gått lite framåt idag, skrivit nästan 3000 tecken vilket innebär att jag måste skriva ungefär 6000 tecken till, jippi!

En annan händelse denna dag som gör den till en stor dag är att Hannah fyller 24 år, grattis! Jag ska ringa en gång till dig =)

Från och med igår och fram till på söndag så är jag hundvakt till Idas hund Kezo. Det går toppenbra, dock var det väldigt omotiverat att gå ut och gå en sväng i morse när det regnade som mest. Blä! Nu på eftermiddagen/kvällen så är det uppehållsväder.

I måndags och i tisdags var jag på kurs med mitt nya jobb, det var verkligen spännande. Jag fick reda på vilken sorts människa jag är och hur jag ska arbeta för att komma överens med kollegor. Fast det var mest bearbetning av vilken sorts människa jag är. Det kommer tre sådana här utbildningstillfällen till då man bygger på och övar på att sammarbeta med människor som är totalt olik en själv.

I all min tristess så bakade jag kanelbullar idag, dem blev väldigt goda och fina! Så ikväll ska vi i korridoren fira kristiflygaredag. Eller vad man nu firar, fika blir det i alla fall.

Jo just det, jag, Per, Tommy och Henrik har varit ut till Tornby och handlat på Ica Maxi, så nu kan jag leva lite normalt igen eftersom jag handla massor med mat.

En äcklig sak som jag uupptäckte idag när jag klappa Kezo var att han hade en jättestor fästing på sig, den tvinga jag Per att plocka. Uha!

Det var nog allt för denna gång!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0