Ytterligare en helg...

I fredags hade jag, Ida, Julia och Anja examensfesten tillsammans. Den var riktigt lyckad, ett tack till alla som hade möjlighet att dyka upp!


Mina underbara kompisar som kom och förgyllde min kväll. (Julia, Sara och Robin)




Fina Clara och Jenny som inte bor i Linköping längre.



Micke, Julia (som jag hade festen tillsammans med) och Linda, partyhumöret var på topp!



Jag och Julia, goa och glá!



Foul 08 återuppstod för en kväll, mitt hjärta bankar lite extra för dessa människor!



Jag hade en sjukt kul kväll! Examen borde man ta oftare!

Tyvärr Ida och Anja så hitta jag inga bra bilder på er från min kamera. Jag får sno bilder från någon av er andra som tog bilder.

Tjing





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0