Ah snö!



Så här såg jag ut idag, skidjacka och min fina stjärnmössa. Det var kallt tusan i morse och jag tänkte att det var lika bra att vara påpälsad.
Kände mig inte direkt skitsnygg men det var sjukt skönt med denna jacka.

Jag längtar till imorgon för då ska jag utnyttja min examenspresent från mina fina vänner i Linköping. Ansiktsbehandling i 75 minuter! Yeay!
Det är även en kort dag på jobbet imorgon, som jag har längtat! Idag skulle det ha varit en riktigt lång dag men jag åkte hem tidigare för att slippa bli fast i Sthlm ifall det skulle bli problem i trafiken. Jag har inte ett givet ställe att sova på och då känns det bättre att få komma hem. Jag vill ju inte råka ut för att behöva jaga boende i sthlm en kväll.

Jag är såååå trött på att jobba på ett jobb där man hela tiden balanserar på randen av vad man klarar av med personal, suck. Det tar musten ur mig! Det är inge roligt att planera något när man i slutändan måste skita i det för att se till att inga barn slår andra eller gör dumheter.

Jag vill vara ledig och ligga i en säng och mysa. Kramar vore nice!

Puss

Kommentarer
Postat av: Johannes



Fastnar du i sthlm så är det verkligen bara att höra av sig. Klart du får sova här! Fast räkna inte med att jag något brödbak! :p

2010-11-24 @ 20:16:44
Postat av: Linda

En kram är skickad :)

2010-11-25 @ 07:47:13
URL: http://lindafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0