Baby

Jag har kommit på vad mitt framtida barn ska få för namn. Jag har ju alltid vetat att blir det en tjej så ska hon hetta Elsa men jag har aldrig riktigt kommit fram till vad en kille skulle få för namn men nu har jag det. Benjia, Benja eller Benjamin. Det är inspirerat från en liten pojke som fanns på förskolan som jag gjorde min praktik på, världens sötaste lilla kille. Benjamin faller också väldigt rätt i munnen samt att jag inte känner någon nära vän som heter det.

Inte för att detta har någon som helst betydelse just nu eftersom jag för tillfället är inne i en fas där jag känner att jag aldrig vill ha barn. Jag vill inte bli tjock, eller få ful ränder på magen eller ens vill bli av med den lilla fritid som jag själv äger numera. Jag är slut utan att ha ett barn att komma hem till.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0