Butt ugly

En kompis berätta att hon läst att man är ful när man är trött, jag är alltid trött, innebär det att jag är butt ugly jämt?

Jag läste i en tidning att kvinnor vill ha håriga män, skägg i alla former, det vill inte jag, eller för mig spelar det ingen roll. Jag tycker om en haka som är slät.
Fast jag undrar hur det skulle bli om jag skaffa barn med en kille som har dålig hårväxt? Själv fick jag hår under armarna för typ tre år sen, det är som mest fjun fortfarande, jag är snart tjugofem. Stackars barn blir väl barnrumpor för alltid, haha.

Löss, springmask och ögoninflammation, hmm, det är vad jag försöker undvika varje dag. Jag spritar å spritar, jag tvättar min hand. Åh hoppas att jag slipper det helt och hållet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0