Festligt

Fredagen avslutade jag med lite middag hemma hos Linnea och sedan lite festligheter på Utmaningen. Jag skutta fram som en tok, men hade verkligen hur jäkla kul som helst. Jag fick F att ha efterfest, så där var vi ett litet tag men när han tröttna så gick fyra av oss hem till mitt stökiga hem för att dricka glögg. Jag tvinga folket att sova över, mycket trevligt men ack så jäkla trångt det är med fyra personer på 160cm. Jag låg nog på R under hela sovstunden.

På "morgonen", vi gick och la oss klockan halv sju, så drog R över till F och vi andra fortsatte sova. Någon timme efter började jag baka bröd till frukosten. Hur gott som helst, vi fick nybakt bröd, ägg och kaffe.

Vi åt pizza hemma hos F och kolla på Family guy, hur roligt som helst. F drog iväg till sina föräldrar och vi fortsatte med vårt maraton tills F kom hem igen och skulle vidare någon annanstans.





Så här har vårt allmäntillstånd sett ut. Jag och J har delat på ena soffan och R låg i den andra.
Men det har varit en galet bra dag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0