Fredag = start på helgen!

Hur ska helgen startas upp, jo med en icapizza och en Starporamen granát. Topp topp!

Tänkte på det idag att jag är sjukt lycklig att jag inte är tonåring längre. Jag kommer ihåg den där tiden då man umgicks med killarna man hemligt var kär i och hur dem putta omkull en så fort som dem fick möjlighet i närmaste snödriva. Uha, i dagens ålder skulle jag bli sjukt arg om någon gjorde så. Det var kul att ligga i en snödriva och sprattla när man var femton men nu skulle jag nog bara upplevas som patetisk samt att jag skulle bli blött. Vem vill bli sjuk?! (min farmornerv som talar, haha)

Ofta säger man att man från tjugofem år ålder så går allting utför. Det är inte många månader kvar tills jag når siffran och jag har redan upptäckt att jag har fått rynkor i pannan, what?!?!?! Jag mår dåligt! Visst dem kommer från att jag grimaserar mycket i jobbet men ändå, jag vill inte ha rynkor där, jag vill vara slätt i pannan, buhu!

Den här helgen är lite speciell då min finaste Ida kommer på besök, jag längtar, gud vet när vi senast träffades. Alldeles för länge sen i alla fall. Vi får se vad som händer, kanske hemmakväll eller utgång. Man vet ju aldrig vart alkohol kan leda två så vackra kvinnor, hihi!

En reminder, på måndag är det Hug a gamer day, vem vill vara min gamer?

Nu ligger jag på soffan i väntan på om jag ska ut och röja lite eller om jag ska fortsätta på soffan ikväll.

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, jag tillbringade en hel del tid i snödrivor igår, var ju askul!

2010-11-26 @ 20:31:45
URL: http://lindafrodin.blogg.se/
Postat av: Clara

Jag börjar också få rynkor... På riktigt liksom. Under ögonen sitter mina...



Ha de bra lillan!

2010-11-28 @ 18:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0