Impulsiv

Jag har funderat över ordet impulsiv, på synonymer.se så finns det olika betydelser eller beskrivningar på ordet, så som spontan, oberäknelig, livlig, rörlig; lättrörd, känslig. Tänker jag efter så beskriver alla dem orden mig, läskigt nog.
Idag prata jag med banken om lånelöfte, det var svårare än jag tänkt mig, i praktiken sa hon till mig att göra mig bostadslös innan jag kunde köpa en ny lägenhet. Vad ska jag göra?!?!
Jag kanske bara borde sälja skiten, sätt mig bostadslös eller en helt annan ny tanke; sälja lägenheten, säga upp mig och sticka iväg på en resa runt i världen. 
Ensam naturligtvis, hitta mig själv, göra en Eat, pray, love-resa, och ja jag läser just den boken för tillfället. Kanske inte den bästa boken eftersom den triggar igång mitt huvud så totalt.
Vad ska jag göra för att förverkliga mig själv, flytta till Norrland, men NEJ.
Jag ska vänta på besked, gå på visningen imorgon och hoppas på att jag är den enda köparen så att det finns möjlighet för mig att köpa den lägenhet som jag vill ha.

Idag känner jag mig lite sur, det gör ont i halsen och mitt pillermissbruk har åter startat för att jag ska orka med dagarna på jobbet. Vad är det för jävla skitvirus som tagit min kropp i besittning? Det är liksom inte bra att äta ipren för att orka.

Dagens positiva; Lillvor ringde, det gillas mer än mest, min fina vän! Saknar dig vännen samt er andra Linkanvänner.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0