Kallt kallt kallt!

Jag sitter på en riktigt kall buss hem mot norrtan. Rastlös som få men ändå väldigt lycklig över dagens arbete, lite småskönt att slippa vara i barngrupp en hel dag.

Jag känner mig lite småfifinurligt lycklig också. På fredag vet jag om allt är sant eller ej. Äh skit samma, jag är lycklig rent allmänt.

Såg på FB idag att IdolTove ska spela på Debaser den 17:e och henne vill jag verkligen se live! Någon annan som vill göra sällskap?

ÅH idag är det Hug a gamer day men det blir nog ingen kram för min del, jag ska tydligen hem och arbeta fram något som kan göras imorgon med barnen. Tråk, jag vill bara ligga på soffan och se en film.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0