Misshandel!!

På jobbet idag så kasta ett barn en bok mot mig, det är tur att jag har snabba reflexer, annars hade jag nog gått hem med ett sår i ansiktet. Psykbryt på jobbet helt enkelt!
Hej hopp gummisnopp, ja du det finns öron och ögon överallt på mitt jobb. Håll tungan rätt i munnen för annars kommer det gärna tillbaka gånger tusen.

Tolv timmars arbete har jag fixat idag, nu är jag trött men inte nervarvad så därför håller jag mig vaken även fast jag borde lägga mitt lilla huvud mot en kudde och sova massor.

Jag längtar tills på fredag, middag och musik står på schemat, allt precis i min smak.

Tydligen är det fest i linkan på lördag om en vecka, kanske borde spontant ta en sistaminuten biljett och visitera staden. Har ju inte träffat vännerna där nere på länge, saknar dem massor.

Ååååååhhh, jag önska att jag kunde vara tröttare!

Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

hehe, sånt händer flera gånger i veckan på mitt jobb. De pekar dessutom finger, svär, slåss och lägger krokben för ettåringarna.. Underbara barn!



Vad är det för fest nästa helg? Skulle inte jag till dig då?

2010-11-18 @ 16:54:44
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0