Önskelista

Vad skulle jag vilja ha i julklapp, hmm? Eller jag vet redan:

  • Presentkort på Hemtex
  • Presentkort på Ikea
  • Presentkort på Intersport
  • Ett nytt vardagsrumsbord, enligt min egen design
Sedan vill jag allt det där som är helt omöjligt att få av någon annan. Jag vill sluta feströka, jag jobbar på det, nu i helgen blev det bara 2 cigg istället för fler som jag brukar lyckas röka. Ja mamma jag vet att det är farligt men jag jobbar ju på att sluta.
Sedan skulle jag gärna gå ner typ 25 kg, det borde ju vara genomförbart ;) Haha, näe det är inte vad jag vill för då skulle jag inte existera längre men några kilon vore fint.
För att genomföra det ska jag sluta äta dem där jäkla mackorna på jobbet och ta tag i träningen nu när jag för en gångs skull känner mig frisk. Peppar peppar.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0